משלוחים, החלפות והחזרות

עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים

משלוחים:

שליח עד הבית – עד 7 ימי עסקים
* עלות דמי משלוח 35 ש”ח ובקניה מעל 499 המשלוח חינם!

בכפוף לתקנון משלוחים והחזרות:
1. אישור סופי של ההזמנה ישלח רק לאחר בדיקת כרטיס האשראי המצוין בהזמנה ואישור חברת האשראי, בכפוף להמצאות המוצרים במלאי. מועד המשלוח יקבע החל מיום אישור העסקה ע”י חברת האשראי.
2. במידה וההזמנה לא אושרה ע”י חברות האשראי יקבל הלקוח הודעה מתאימה. לצורך השלמת ההזמנה יידרש הלקוח ליצור קשר עם שרות הלקוחות של האתר לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע ההזמנה.
למען הסר ספק, פעולה תחשב כמושלמת רק לאחר מסירת פרטי האשראי ע”י הלקוח.
3. האתר יספק רק מוצר אשר שולם במלואו באמצעות כרטיס אשראי כמפורט לעיל, לכתובת שהלקוח הקליד או מסר בעת ההזמנה, תוך המועד הקבוע בדף המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת.
4. דמי המשלוח ישולמו עם התשלום בגין המוצר.
5.החנות לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתו לרבות שביתות השבתות וכיוצ”ב.
6. זמני אספקת המוצרים המצוינים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג)

החלפות והחזרות:

על מנת להחזיר או להחליף פריט, יש להציג חשבונית מקורית ולוודא כי הפריט לא נלבש, לא כובס, לא נפגם וכי לא נעשה בו כל שימוש.

החזרה והחלפת פריטים על חשבון הלקוח ותינתן עד 14 יום מיום קבלת החבילה/ הודעת אסמס/ ואטסאפ לאיסוף הפריט מהחנות.
יש לשים לב שהפריט חוזר עם התווית המקורית מחוברת לבגד וללא פגיעה או שימוש בפריט.

רכישה/החלפה/החזרה באמצעות שירות משלוחים תהיה על חשבון הלקוח. במקרה של החלפה או זיכוי כספי לקניה באתר יינתן שווי הפריט/ים במלאו. 

איסוף עצמי מהחנות – פריט שהוזמן באיסוף עצמי ניתן להחליף/להחזיר תוך 14 יום מרגע קבלת ההודעה שההזמנה מוכנה לאיסוף.

* זיכוי לאשראי ניתן לראות תוך 14 ימי עסקים.

* לא ניתן יהיה להחליף או להחזיר פריטים שמחירם מתחת ל-₪50 עפ״י חוק.

* החברה תגבה דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או העסקה או ₪100, לפי הנמוך מבניהם (תקנות הגנת הצרכן, ביטול עסקה) .

כל הפריטים עוברים בקרת איכות ללא יוצא מן הכלל לפני כל משלוח, במידה וקיבלת פריט פגום, אנו מצטערים על כך ומבקשים ליצור עמנו קשר באופן מידי, בכדי שנוכל לעזור לך ולטפל בנושא. פניות בנושא פגמים יתקבלו עד 48 שעות מרגע קבלת המשלוח.

במידה והזמנת פריט מהאתר שאזל מהמלאי, ניצור עמך קשר בהקדם האפשרי בכדי למצוא עבורך פריט אחר שיתאים לך, או לתת החזר כספי.